2022 m. gruodžio 20 d., antradienis

greitas obuolių pyragas su pirkta tešla

Nežinau kas mane šiemet apsėdo su pyragais: iš pradžių buvo slyvos, paskui kriaušės, dabar obuoliai... vis kepu, kažkaip norisi tas gėrybes sunaudoti :) 
Šį pyragą gali iškepti bet kas, kas niekada nėra kepęs jokio pyrago (net mano vyras sakė galėtų 😀).
Kita vertus jo gamybos paprastumas visiškai nereiškia prasto skonio arba išvaizdos, priešingai, man kaip tik labai viliojančiai atrodė, kad vyniotinį (galima kepti ir kaip vyniotinį) galima paversti pyragu susidedančiu iš bandelių.
Apie ką aš čia?
Pasižiūrėkite foto ir iš karto bus viskas aišku.

Reikės:
1 lakšto sluoksniuotos tešlos,  
8-10 obuolių (rūgštesnių),
40 g sviesto,
2-3 š. rudojo cukraus,
2 a. š. cinamono.


Obuolius nulupame (aš lupau ne visus, kad ne visai ištęžtų) ir supjaustome plonomis riekelėmis, sumaišome su vienu šaukštu cukraus ir vienu arbatiniu šaukšteliu cinamono.
Ištirpiname sviestą. 
Tešlos lakštą iškočiojame (paploniname), kad būtų maždaug kepimo skardos per visą orakitę dydžio, tešlą ištepame ištirpintu sviestu, beriame cukraus ir cinamono, ant viso lakšto išdėliojame obuolių riekeles ir susukame į ritinį.
Ritinį padaliname į dešimt lygių dalių: aš pjoviau per pusę ir paskui kiekvieną pusę lengviau padalinti į penkias lygias dalis, šiuos ritinėlius nupjauta dalimi aukštyn (stačiai) ratu sudedame į silikoninę kepimo formą.
Viršų pabarstome trupučiu cukraus ir cinamono, kepame 180°C įkaitintoje orkaitėje 45 min.
Skanaus!
 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą